Älsklingen min

Joakim fan va jah älskar dej, om du ändå förstod hur mycket jag älskar dej! Har fett svårt att visa de men har fett lätt att känna så. När du inte ser, tittar jag på dig o tänker "fan va söt han är!" det är som när man va liten, när man smygtittade på den man va kär i. Om jag fick bestämma så skulle jag titta på dej i all evighet. Att vara nära dej känns underbart, att känna din värme mot sig när man sover, är underbart. Att träffa dej är underbart. Att älska dej är underbart. Att tänka på dej är underbart. Att sakna dej är förjävligt. Åh du är så söt när du tänker,funderar,är sur,trött,glad,lessen,fundersam.Allt! Joakim Sjöberg, jag älskar dej mest <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0