"eeeeh sök hjälp!"

fan va mycket fula människor det finns.
Fan ja trodde jag skulle dö av garv i söndags, en liten minifjortis ser ut som ett kaos och är bara allmänt ful.
Det ser så kul ut när hon putar med sina små läppar och tycker hon är jätte snygg, verkligen as kul.

fjortisar övhtaget är fula och pinsama.


Jag säger inte att jag är världens snyggaste, verkligen inte.
Men vissa borde tänka på vad dom gör med sitt utseende, jag har iaf kontroll på hur jag ser ut,men vissa man bah "eeeeh sök hjälp!"  jag är nästan 100% säker på att ja kommer få minst 1 kommentar om att jag ser ju ut som en fjortis och är jätte ful så varför sitter du o skriver sådär om andra blablabla.
Jo för att det är MIN blogg och jag skriver vad jag vill i den.
Mina tankar, mina åsikter.


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0