!

Nu blir jag faktiskt lite besviken..
Man behöver inte vara snygg för att bli omtyckt!
Jag hatar när folk säger sådär, ingen i hela världen är perfekt, det finns inga regler på hur man Ska se ut.
Alla ser olika ut, och tur är väl det! herregud..
Tänk om alla såg likadana ut, det skulle vara kaos.

Ingen är egentligen ful eller snygg.
Det är ens egen bedömning som gör människor snygga eller fula,beror helt på vad man gillar och inte gillar.
Eftersom alla tycker olika, så måste det ju vara så, och det är också bra! För tänk om alla skulle gilla samma slags människor, då skulle alla bråka, right??

Var bara tvungen att skriva av mig lite om det, de är ju trottsallt Min blogg och jag skriver vad jag vill,såvida man inte blir avstängd.. *fniss*



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: KKKKKUNHG :F

Left (A)

2010-09-24 @ 12:55:57
Postat av: Emelie

du e störd =)<3

2010-09-24 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0