Flish <3 Eme

Du betyder så stort. Du är en syster
just för mig! ♥ Alla våra minnen.
Gud va jag älskar dig! Du har hjälpt mig genom allt.
Killar, vänskap och svek.
finns så mycket du har lärt mig,
kärlek är ingen lek!
Du är det finaste Du är det underbaraste Din blick Dina ögon och ditt leende gör mig så målös När vi bråkat känner jag mig tom När vi kramats känner jag mig stark För du är det som betyder nått Utan dig, Slår nån dig slår nån mig. JAG SLÅR TBX ;D

Jag delar mitt hjärta med dig,Du delar ditt med mig
När ingen ork är kvarÄr du den enda jag har
Jag ger mitt löfte till dig
Om att alltid finnas kvar
Det finns inga ord du behöver säga till mig
För ord kan ändå inte beskriva det finaste jag har♥
Playboy :D



Fan va gulligt skrivet <3


Kommentarer
Postat av: Flishen <33

Jaa hihi men du betyderr För moiiii (a) :$ :$

Det sista kanske inte var såå söttt bha playboy hoho

= menade kudden ;D hihi <3333

2010-09-29 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0