Godmorgon!

hej alla.
Har precis ätit frukost o nu sitter jag här..As trött, o fett seg.
inte kul alls att gå upp halv sex -.-
menmen imorgon börjar jag halv tio ;) hoppas jag ;O

min tunnelbana går tio över sju, så ja måste gå typ om en halvtimme...oså e de bara BARA 40 minuters resa -.-
det är så segt,man är så uttråkad, o så helt plötslig när man ska gå av så måste man öka tempot, o sen i skolan så måste man vara igång, jätte jobbigt.
Hoppas dagen går fort då,  fast nä, de gör den inte för dagen börjar med NO...

nemen ojdå vad jag klagar ^^
Snart är det fredag! :D
längtar som fan asså, mihi <3


Nä nu ska jag ge mej, ha de bra idag allihopa!


slänger in en gammal bild :)


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0