Fredag

Hej alla!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, typ kollat på tv.
Och så har jag varit med Joakim, eller jag är nu med ;P
Just nu sitter jag och bloggar (nähä?)  och typ messar, medans Joakim sitter bredvid och spelar kort med sin kusin. Jag är typ såhär skittrött och vill egentligen bara gå och sova,men det går inte nu.
Imorgon kommer Ruben och Alessa hit (hans flickvän)
inte för att jag vet vad vi ska göra men.....det kommer vi nog på då :)
Men det kommer säkert bli skitkul :)
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, ni får ha det så bra och så hörs vi imorgon i think :*
Bild: ur arkivet. vääldigt gammal...
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0