Update

Hej alla, tänkte berätta lite vad jag har gjort i helgen,eftersom jag inte skrivit nånting.
Fredag: Åkte till mormor o morfar och åt middag och hade bäst, spelade kubb och hade skit kul.
Lördag: Åkte hem till Joakim igen, (jag åkte hem från honom på torsdagen), vi gjorde inte speciellt mycket till en början, men senare på dagen så grillade vi och åt goodaste middagen, vi sket i påskmaten och åt de istället :)
Söndag: vi hjälpte Mia (joakims mamma) att baka kakor och chokladbollar, yeeah nu kan jag baka drömmar! :D
Och sen gick jag och Joakim ut o spelade lite badminton. Senare på kvällen så träffade vi Albin, först spelade vi badminton ( fan va kul de är) o sen drog vi ut o cyklade, och sen åkte dom runt på sina små saker som ja inte kommer ihåg va de heter men :P och jag gick....xD
Och hahaha jag trodde jag skulle dö av panik den kvällen, men som tur var så var de bara Benja...haha pallar inte förklara vad jag menar här :P
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0