Godmorgon

som sagt, godmorgon.
Eller god vet jag inte, är sjukt trött men kan inte sova längre än till 10 även om jag vill!
För imorgon börjar skolan!! visserligen börjar jag 9 och slutar vid lunch typ så det är rätt skönt, men ändå liksom.

Uppdaterade inget igår, och det va för att jag inte orkade helt enkelt, men jag kan berätta vad ja gjorde.
Linn kom hit vid två, sen åkte vi till kista vid tre, så gick vi runt där, köpte ett jätte söt linne från NewYorkers, och ett skrivblock!

Och idag händer det inte så mycket skulle jag tro, bara chilla liksom :)

och aa, har faktiskt inte så mycket att skriva.
vi hörs senare!




Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0