Godmorgon!

oh herregud, har inte gått upp såhär tidigt sen skolavslutningen typ!
Sjukt länge sen jag ställde klockan på 06.15!
Det är helt sjuuukt va tidigt det är, fan hur ska jag orka med skolan då?!

aja, sitter just nu och chiiillar, borde egentligen äta något, men pallar inte!
Ska iväg snart, ska till skolan på ett möte, sen drar jag hem till Linn och gör mig iordning till ung08, aa sen blire väl möta upp Ellen och sen dra in till kungsan :)

Jag antar att dom flesta börjar skolan idag, om inte, när börjar ni då? :)
Själv börjar jag på måndag! jätte skönt :)
Fast jag vill inte ha helg..för det betyder en dag närmare måndag!!!

jahapp, nu har ja inte så mycket mer att skriva!
vi hörs.

Ha en bra dag :)



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0