långt inlägg :)

tjenafan!
Sitter just nu och lyssnar på musik och bloggar lite och så, känns fett mobbat.
Är hos Joakim, och då tänker ni kanske "varför är hon då så osocial och inte är med honom?"
Jo för han sitter och byter strängar på sin gitarr, och lyssnar på sin bajs musik som suger röv, och då så måste jag ju ha något att göra under tiden!  Känns ååzum att hans gitarrer är viktigare än mej....haha nejdå :)
Men vi har ju varit tillsammans ett tag nu, så man orkar inte va på varandra hela tiden, snark aa ni fattar säkert (?)
Vi har varit tillsammans i 1år, 9 månader och 6 dagar! ;)
nu vet ni det också! :)

nä men, jag har fett ont i halsen också :( Kan bero på att jag badade idag när det spöregnade...men neeeej, de är säkert bara inbildning, som min mamma alltid brukar säga när jag säger att jag har ont i halsen, haha :)

Måste berätta en sak! en sak som är skit läskigt!
Det var såhär, jag Joakim och Ablin satt ute och spelade kort,lyssnade på musik åt chips och hade de nice. Och så var det rätt ljust ute, och helt plötsligt blev typ halva himlen jätte svart, och så spred det sig över hela himlen, så det blev jätte mörkt! typ som att någon släckte en lampa, och så började det ösregna och blåsa skit mycket! Som i en skräckfilm ungefär! Det var jätte läskigt, så vi gick in x'D

aa de va deeet! :)

Puss!
Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0