Please, don´t leave me.

Varför är allting så svårt?
Varför är allting så uppenbart?
Varför är allting så jävla fucking patetiskt?!

Kan inte allting bara vara enklare.
Jag klarar inte mer, jag orkar inte mer, jag vill inte ens mer.
Jag är inte så stark som jag trodde, jag orkar verkligen inte med detta.

Vad skulle hända om jag inte fans?
Jag vet att alla jag känner skulle bli otroligt ledsna osv osv.
Vad händer om jag stannar kvar?
Allting kommer fortsätta i samma skitspår som vanligt, jag kommer gå runt varje dag och må dåligt.
Jag kommer alltid vara ledsen och deprimerad, jag kommer alltid känna mig svag och ensam.
Inget kommer bli bättre.
Hur mycket man än försöker, det går inte.
Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0