fan....

helvete vad ja saknar mig själv.
Låter det konstigt? ja kanske...
Men har suttit och kollat igenom min blogg nu, och ja säger bara FAN VA JA SAKNAR DET.
Allt va så roligt, allt var bäst.
Hade alltid nått kul och göra, tex vara med Linn eller nån annan kompis.
Jag kommer ihåg alla utekvällar jag och Linn hade, vi gick alltid och köpte nåra vita mintgodisar som det stog massa grejer på typ "hope" "love" osv. Och så drack vi alltid nån läsk till. Vi gick alltid till posten eller vårflodsparken.
Vi hade fan alltid kul. Eller när jag alltid skjutade henne på hennes cykel, haha det var så kul, alltid när ja cyklade ner från en trottoarkant så skrek hon alltid hur jävla ont de gjorde  xD eller när vi gick upp för en as lång backe och så kötta vi ner för backen i full fart och båda bara skrek o när vi kommit ner så sa vi alltid "Vi gör de igen!"
Vi träffade kompisar, ringde runt till folk, snackade om saker som var viktigt, vi var som en. Vi delade allt, vi hade så jävla kul.
Eller när vi bara åkte in till söder och kollade på killarna i skateparken, eller alla donken besök, haha..
Alltid när vi gick hem så ringde vi varande för att hålla varan sällskap, även om det va typ 10 minuter bara, men der var viktigt.
Varje sekund med linn så hade ja kul.
Jag var så självsäker, glad, sprallig, och rolig.
Nu är ja tråkig, nere all the time.
Jag behöver bli mej själv igen, vara den där lilla fjortisen, den där kaxiga jäveln.
Och ja har bestämt mej, den här sommaren ska bli min asså. Jag ska inte bara sitta inne och tycka att livet är skit. Jag ska göra saker ja gillar, som ja tycker är nice, sånt som ja saknar.
Tex: Vara med mer linn, våldgästa hennes säng, just like allways. Träffa nya människor, ha kul, skratta. Våga mer, vilja mer, inse att de är det ja behöver.
Äta massa melon och jordgubbar, haha.
Fan vad ja vill bli mig själv igen, och nu jävla ska ja försöka bli gamla vanliga emelie igen!
Kan inte ha det såhär längre. Sen får alla säga exakt vad dom vill, men just nu kretsar det inte om andra, utan om mig. PUNKT!
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0