Ge mig styrka, att klara av dagen.

De är så mycket som ligger och kryllar i mig just nu. Och det visas med ord, oftast elaka, inlägg, att ja lyssnar på musik ofta, tårar, ilska.
Jag känner mig så arg, de bara kokar inuti mig. Och snart kommer de koka över vill jag lova.
Jag vill bara att alla andra i min omgivning ska må bra så ja glömmer bort att ta hand om mig själv. Jag sätter mig sist, kastar mig själv åt sidan och tycker att "de kan vänta".
Men hur länge Ska de behöva vara såhär?
Tyck de är själviskt men jag vill vara egoistisk och ta hand om mig själv i första hand. Men kan jag det?
NEJ! För i hela mitt FUCKING liv har ja tagit Hand om någon eller några framför mig själv.
Pallar inte seriöst?! Låt mig vara för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0