I´m sorry...

Att ja inte har bloggat på väldigt länge nu, men ni vet...jul och grejer. Då har man liksom inte tid ;)
Haha aa sen har det varit en sjukt jobbig period nu också runt jul...eftersom jag inte längre kan fira med min pappa så blir allting upp och ner och allting är skit. Men ja har hållt god min och varit trevlig och snäll...vad ja vet iallafall..
Men julen blev helt okej ändå, lite stressigt att man skulle fixa både de ena och de andra dagen innan julafton + ha ett tvillingpar på 6 månader hemma från halv sex till halv ett på natten.....Men dom är ju så söta så det gjorde liksom inget, haha. Jag är inte en sån som äääälskar barn om man säger så, håller mig hellre borta, haha. Men när min storebror satte ena bebisen i knäet så smälte man ju bara, inte LITE heller. ååh dom är så söta!
Nej men aa, så runt halv ett på natten så tog vi in julgranen och klädde den o så...kom väl i säng runt 2.
Oså på morgonen så skulle vi iväg tidigt så aa ja typ dog....oså bar ja runt på nån jävla lax grej som vägde typ 3 kilo? hela vägen till upplands väsdby....-.- Snark...
Aja fick många fina julklappar iallafall! Är jätte mega nöjd :)
aja orkar inte skriva mer om julen nu asså :P
Kan göra ett inlägg sen om vad ja fick osv osv :)
oooj.....va mycket text det blev nu...hoppas det inte blir jobbigt :/ Förlåt isåfall!
Måste bara säga att jag är imponerad över hur många som faktiskt läser min blogg, jag startade inte min blogg för jag ville bli känd och ha många läsare. Utan ja skapade den för att minnas allt jag gjort och så, och om folket vill läsa det så är det bara roligt liksom :)
Hade förväntat mig typ 2-3 läsare ? men har faktiskt runt 14-15, och för mig är det mycket!
Och så blir ja så jäkla glad när folk faktiskt säger att min blogg är bra!
Själv tycker ja min blogg suger, hahah men men :)
Är glad så länge ni vill läsa min blogg :)
Ah nu hade jag tänkt att avsluta det här inlägget iallafall, men det kommer säkert flera nu under natten!
Vi hörs :)
Samma bild men har inga fler typ på Joakims dator :/
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0