Fredag idag!

Hej alla :)
Idag är det fredag, och de är nice <3
Den här veckan har varit knas asso, har varit sjuk hela veckan, de började lite smått på måndags kvällen, sen blev de mer o mer för varje dag som gick, så igår när jag vaknade mådde jag jätte dåligt, men tänkte att de kommer säkert gå över....sen satte jag mig på tunnelbanan och bara kände att ja ville s*y, men jag åkte till skolan. Så gick jag in på slöjden o hade lektion, sen så va ja tvungen att gå in på toan och..ja ni kanske kan gissa. men de hände inget sånt mer än att jag blev yr och jättevarm och likblek i ansiktet, så jag var tvungen att åka hem...så gårdagen var inte kul alls!
Men idag mår ja lite bättre, inte lika illamående och inte varm, men ont i huvet mest.
Så det börjar väl bli bättre hoppas jag!

Får se vad som händer idag, hoppas min älskling kommer hit idag :)
Annars kommer jag nog bara ligga på soffan och glo på TV:n, kulkul...
jaja har inte så mycket mer att säga faktiskt.

Ni får ha en bra dag/kväll och ta hand om varandra! :)




Bild: ur arkivet



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0