Måndag

Hej alla, idag är det måndag dåra, och veckan börjar helt knas och jätte fel!
När jag vaknade mådde jag illa,jätte illa och hade ont i huvet, så jag bestämde att nej idag åker jag inte till skolan.
Och min pojkvän sov kvar här, han skulle åka härifrån till skolan. Men han mådde också illa. Så båda stannade hemma.
Och sen när jag gick upp, då hade han lagt sig på soffan. Och sen gick jag och åt en macka, och då han går in på toaletten och kräks...så jag hjälpte honom med det, och nu har det inte blivit bättre och han mår jätte dåligt, så jag springer för minsta lilla åt honom när han behöver, tycker så synd om honom och vill egentligen bara lägga mig i sängen breve honom och krama om honom o pussa honom, men det går ju inte nu :( ååh stackare :(

Förövrigt så gör jag inte mycket, typ sitter vid datan och har allmänt tråkigt faktiskt :(

Har inte så mycket mer att skriva nu!
Men jag hör nog av mig mer under dagen =)
Ha det bra!


Bild: från arkivet, i somras, saknar sommaren så sjukt mycket!


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0