Måndag

Hej alla :)
Ingen skola för mig idag!
För när jag vaknade imorse hade jag världens ont i magen (kvinligt ont i magen)
Så jag gick upp och tog en alvedon och gick o la mig igen o vilade magen...sen kl nio somnade jag och vaknade kl tio igen. Asså jag fattar inte själv varför jag ens updaterar för jag har inget att skriva typ? då blire ju bara tråkigt att läsa :(
Funderar på att sluta blogga, för det finns inget intressant att läsa eller skriva, men då kommer min lille pojkvän bli ledsen...för han gillar min blogg, huh :(


jaja whatever!

Ha en bra dag :)


hittade en riiiiktigt gammal bild på mig på den här datan!
Hjälp...de va nog när jag gick i femman eller sexan...shit :O

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0