När jag sov hos Linn :)

i tisdags-onsdags sov jag hos min älskade vän Linn :)
Vi hade skitkul, vi käka donken, sen såg vi på bio :) Trassel 3D, den va fan skit bra! ni måste se den :D
men här kommer bilder :)



vi skulle göra mat....vi skulle testa Kyckling soppa...men fyfan va äckligt det var xD

´hahahaha linn <3

Så linni gjorde pytt i panna ist:)


sen dags för BIO!!!! vet att bilden ee wierd men :)
Såhär såg jag ut iaf :)

och linn :)<3

PÅ BIO:N :)

coooling <3

klant arsel.....

vi va så jävla snygga :D och överlyckliga att vi för första gången faktiskt skulle se en film i 3D :)

det var det :) men kul hade vi, som vanligt :)



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0