Torsdag

Hej alla.
Idag är det torsdag dåra..och jag har varit hemma heeeela veckan och mått dåligt. + att ja inte går i skolan på fredagar. Kul liksom, och imorrn blir det sportlov dessutom!
Denna vecka har jag kollat på massa olika saker på datan.
Har kollat på Trassel, Mean Girls 2, Eva och Adam säsongerna, och En ängels tålamod säsong 1 har fortfarande 2an kvar, och sen har jag kvar The social network.
Så ja...inte så jätte rolig vecka alltså.
För er som inte sett Trassel, Ni MÅSTE se den! och gör ni inte det, a då går ni miste om en sjukt rolig och bra film.
Roligast är den i 3D och svenskt tal.
Och För er som inte sett Mean Girls 2, a den var ju inte sådär awesome om man säger så...rätt tråkig faktiskt. typ en exakt kopia av ettan bara att de är andra skådespelare och lite annan handling, förövrigt likadan, så nej tummen ner på den.

Men nu ska jag fortsätta kolla på En ängelstålamod och bara chilla.
Ville bara höra av mig lite :)
Ha det bra och ta hand om varandra!




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0