Torsdag

Hejj alla!
Idag har jag varit i skolan, och det va verkligen aaaas tråkigt, och så va de äckel mat i skolan så jag o Linni drog till ica o köpte käk o godis :) och sen efter skolan så drog jag till mammas jobb, hjälpte henne med en grej som hon inte har tid med, vilket innebär att sitta o fylla i små fyrkanter som ska vara svarta, blev typ tokig efter 4 papper men gjorde 10 st :) känner mej stolt ;D
Sen åkte vi hem :) och nu sitter jag här, lyssnar på musik, bloggar, o har allmänt chill, ingen skola för mig imorrn :D för de är vinteraktivitets dag...kan vi kalla det för :D Så jag ska åka skridskor.. ^^

jaja har inte så mycket mer att säga :)
Bilder från idag:


skitväder...

förstår ni varför man blev galen efter ett tag.....

sliten eller vad? så sjukt trött och seg. syns det? haha brukar aldrig ha håret sådär, men jag hade mössa på mej under dagen och då orkar ja inte ha luggen i ansiktet, fint? xD


just nu, totalt knas och seg asso :(

CHOKLADPUDDING!!! :D<33


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0