Första skoldagen avklarad

Hej allihopa! 
Somsagt, första skoldagen efter lovet avklarad, och jag kan ju säga att jag typ sov halva dagen, var så himla trött på alla lektioner. Och sen på sista lektionen så hade någon smällt en stinkbomb! så de lukta ägg och skitäckligt jätte länge, uuuh.. iaf efter skolan åkte ja direkt hem, hann med bussen också så ja slapp gå hem :) Sen hem, äta chilla o bara vara. Och just nu sitter jag och bloggar (såklart?)  och lyssnar på musik + pratar med Flishen på MSN ;D Och så är de ju dåra så att min lille pojkvän har somnat, vid typ halv fem tydligen? så han sover...vilket betyder att jag inte kan ringa o säga godnatt ikväll :( inte kul... menmen, sånt får man leva med =)
Det är ju inte så långt kvar till att vi träffas, på fredag :D sen så är jag ledig på måndag, eftersom de är öppet hus på lördag...YEY!.. -.-

jaja..har inte så mycket mer att skriva, typ bara att jag ska gå o lägga mig snart, är skittrött och seg. Och ska orka upp imorrn, näfyfan för att skolan börjat, vill bara ligga kvar i sängen, och inte gå ut i kylan,....jaja hejdå



Min älskling <3


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0