Onsdag

Hej alla.
Är inte i skolan idag, är hemma och har ont i skulderbladet, a de låter fett osanning men de är faktiskt sant.
aaja, sitter iaf o pratar med Felicia och messar med min älskling =)
har egentligen inte så mycket att skriva....juste!  Kissies lillebror kom in på tunnelbanan igår när jag åkte hem, och f*n va äcklig ful han är!! ååh jag ville bara kräkas på han. nä usch...

jaja slänger in en bild =)



en väääääldigt gammal bild asså....hjälp har jag sett ut sådär??? omg....


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: linnea

nämen vad nu? kissies lillebror är ju så himla snygg! jag menar: lååång näsa, finnig, antydan till backslick, sluskig stil... mmm! underbart!



höhö. eller inte.

2011-01-13 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0