sämst update

ja vet....men jag har gjort annat, typ fyllt år, varit med kompisar, varit på middag och åkt hem till pokvännen :)
men nu kommer iaf lite bilder :)

Torsdagen :  Heldag med tjejerna, bio och middag. riktigt nice o mysigt.







Present från Ellen och Matilda:




Julklapp från Ellen :




I fredags fyllde jag år :)
Fick då:
Mjukisbyxor
Tjocktröja
Parfym
Pyamas (A)
ett armband
500 kr
och blommor

Armbandet jag önskade mej, style by kenza ;)





Tårta :)


och sen middag hos vänner
.

Och nu är jag hemma hos min pojkvän,  lite pic´s


sötast i håret :)


Vad vore ditt liv utan gitarrer?    nothing :*


mitt mästerverk,  fan va äckligt de kommer se ut sen när de blir gult  ;(



allt för mig :D


Emelie Edlund.
-Du kmmer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0