Torsdag

Hej!
Skolan idag dåra. hade typ matte slöjd o svenska, o typ sudda lite i en korridor på mentorstiden, och sen dra :D
Så efter skolan åkte jag och Flishen till farsta :)
Jag behövde nämligen nya jeans (mina är jätte trasiga)  Så ja köpte nya och en kofta på Gina tricot, och en bh på H&M :D
Sen drog vi till mammas jobb i skanstull,hämta pengar, oså drog vi till medis o käka donken :D och efter donken drog vi till Gina  tricot i medis, där köpte jag 2 t-shirts och ett linne :) osen skulle Flishen hem så ja åkte till mammas jobb =)  så nu sitter jag här, vet inte när vi ska åka hem men de blir nog snart...ja...Har inget mer att skriva.... så de får räcka så ! :D


Ha det bra!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0