updatee

Hej alla.
Sitter just nu och typ...gör ingenting.
Kom hem idag, har ju varit hos Joakim hela lovet, typ :P
Och jag saknar honom :(
iaf.
Imorgon ska jag och tjejerna kolla på bio, Tusen gånger starkare :D
och sen käka middag tillsammans och bara vara. mysigt <3
Och på Fredag fyller jag år! 15 år vafan >.< känner mig faktiskt gammal --.--

och snart börjar fan skolan -.- ooorkar inte!
Asså jag kommer försöka göra allt för att klara skolan fram till sommarlovet.
Heja  mej....de kommer gå åt helvete men aja x'D
man kan ju alltid hoppas och tro ;)

aja nu har jag inte så mycket mer att skriva...Jo, att jag har sendrag i lilltån -.- och de gör feeeett ont! :P



bild från arkivet

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0