Love is on fire.

sitter och lyssnar på musik och pratar lite med Nathalie, väääääldigt ovanligt måste jag säga!
Men jag tänker ba´"vad har jag att förlora?"
Tycker det är skitjobbigt att vara "osams" med i princip halva Rimbo, jag menar, jag är ju faktikst ganska trevlig och snäll ändå ;) haha, typ ingen håller med! men ajaaaa!

aa för ni som inte fattar ett skit av vad jag snackar om så kan jag göra en lång historia kort.
Jag la mig i joakim och hans polares vänskap, och sen ansågs det som mitt fel allting. Och jag och hans polare börja kalla varandra fett omogna saker och sen hade jag alla mot mej, och sen slutade det med att jag blev slagen (slog inte tillbaka) och sen pratade jag inte mer med dom människorna. och så fort jag sett dom här människorna så vilja bara gå fram och nita dom, MEN jag har hållt mig tillbaka, försökt vara trevlig och snäll, och jag vet inte om det funkar, men jag hoppas det iaf, för det är inte sådär AWESOME att åka till rimbo och inte kunna gå igenom centrum utan att få massa blickar, aa ni fattar säkert! Jag hoppas iaf att det nångång kommer bli bra, lugnt liksom.
Alla har vi drömmar,eller vad säger ni ;)




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0