Måndag

Tjafan!
Dagen började totalt knaas, börjar med att jag försover mig.
Skulle gått upp vid tio och åka vid tolv, men min mobil har problem så alarmet ringer inte, så jag vaknade vid tolv och fick panik, messade Linn och förklarade läget. Gick upp och åt sen vare bara för mig och Joakim att öka!
Vi tog bussen till vällingby, och så skulle vi ta tunnelbanan därifrån.
Men när vi kollar så går nästa tunnelbana 40 minuter senare pga av olycka!
Gissa om vi blev lagom irriterade.
Men då kom Joakim på den smarta idéen att vi kunde ta pendeln till spånga, så vi satte oss på bussen.
och från spånga ta pendeln till centralen, och från centralen ta tunnelbanan till farsta...för att sen ta bussen mot skarpnäck,aaa ni fattar, asjobbigt!
Menmen, när vi kom fram till badet så var det typ en människa där, så de va nice.
Hade askul med Linn i vattnet, hon tappar kontrollen när hon skrattar,så hon hamnar under vattnet och håller på och drunkna nästan,ser askul ut. >.<
Och så kom det MASSA fåglar, och jag trodde jag skulle avlida för ja var så rädd xD
Men de va jätte varmt i vattnet, så det var asnice.
Aja när vi hade badat klart så drog vi hem :)
 och ni ligger jag i min säng och kollar runt :) är med joakim också ;P

Hör av mig senare, ha de bäst! Puss




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0