Update

tjenafan!
Har inte bloggat så mycket men jag har haft annat för mig och när jag väl sitter vid datorn tänker jag inte att jag ska blogga. så aa.

Men jag har iallafall varit i mora, torsdag-söndag, och jag åkte dit med min mamma, lillebror och låtsaspappa.
Det var as nice, även fast de spöregnade ;P

Igår träffade jag Linn, och de va hur nice som helst, har saknat henne skit mykcet och vi hade väääldigt mycket att prata om, precis som vanligt :) så vi gjorde så som vi brukar göra, sitta på donken i flera timmar och snacka, yes!
Och igår så bestämde jag mig för att jag ska följa med till Mjölkön, ingen aning om vad de är för något, något i skärgården är allt jag vet! haha, men det ska bli nice, så jag åker imorrn och kommer hem på fredag! :)
Så då kommer det inte bli nån bloggning för det finns inget internet där!

Såå idag ska jag väl chilla eller nått, ska packa också, och det är alltid så jävla svårt! Jag har aldrig någon aning om vad jag ska packa ner, och jag lyckas alltid ta för mycket av nånting! skitjobbigt, så mamma får hjälpa mej (a) xD

Men nu ska jag gå och äta nånting, är skithungrig!
Ha det bra, puss!



Joakim, jag älskar dej <3



Bild från igårkväll!

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0