Måndag

Godmorgon!

Idag ska jag träffa Åsa klockan 1 och sen efter det tror jag att jag ska träffa Joakim (?)
Men jag är inte helt säker faktiskt, :P
Annars så händer det inte så mycket idag, och vädret är ju skit tråkigt så vafan....

btw, jag fick en kommentar om att min blogg är såååååå tråkig för att jag oftast skriver "har inte så mycket mer att skriva"  och det är tydligen väldigt tråkigt. Vet inte vem det är eftersom den kommenterar anonymt.
Men då skulle jag vilja säga såhär,
Läs inte min blogg om det inte passar, här skriver jag vad jag vill och det kan få vara hur tråkigt som helst att läsa, men det bryr jag mig inte om, för det är min blogg och jag bestämmer! Så sluta klaga, klaga på ditt eget istället för att förstöra för mig, TACK!

aa, då vet ni det också.

Nä,men just nu sitter jag och kollar runt lite. Ska snart göra mig iordning...
Men vi hörs senare!
PUSS!


Fick bli en bild från arkivet.

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0