Update

Hej alla.
Hoppas ni har det bra, för själv har jag det skitdåligt!

aja, tänkte berätta lite om igår, eftersom jag inte gjorde det igår xD
Dagen började med att jag mötte upp Linn och Ellen, o så drog vi till farsta och tog bussen till dreviken, jag och Ellen badade, och det var sjukt varmt i vattnet, jätte skönt! :)
Sen så när vi kände oss klara så gick vi till bussen, aa sen skulle vi ta tunnelbanan, och så gjorde vi lite grejer som jag inte pallar skriva ;P
Aja, så vi satt på tunnelbanan och så bestämde jag och Linn att jag skulle sova hos henne, så hon följde med mig hem, och så packade jag min väska och sen tog vi bussen till henne.
Regnade gjorde det också, fast inte så mycket.
Ah, sen kom vi hem till Linn, då bytte hon om till andra kläder och sen tog vi en liten runda med hennes vovve.
SEN till bussen, för vi skulle åka hem till Ellen och ha myskväll, hehe.
Så när vi väntar på bussen så började det regna rätt mycket, vi ba aaa men kul!
Men det värsta hade inte brutit ut än, utan det gjorde de när vi skulle gå av bussen för att gå hem till Ellen, då regnade det så j*vla mycket! så vi bestämde oss för att springa, och självklart när vi kommer hem till Ellen så är vi genomblöta!
Så vi fick låna kläder av henne, TACK <3
aja sen chillade vi,åt, och så, sen kollade vi på film, båda sööög. men aja, sen runt tolv åkte vi hem.
Va hemma och chillade sen gick vi och la oss *tummenupp*

Idag när jag vaknade hemma hos Linn så kunde jag inte andas med näsan, och då förstog jag att jag blivit sjuk!
inte kul alls!
Så jag åkte hem runt ett, kom precis innanför dörren och då vräkte det ner massa regn, tur!

Har tagit minst 4 alvedon men inget blir bättre, har druckit massa te, och massa vatten, och en glass...men det blir inte bättre! jag blir galen! :( hatar att vara sjuk, dessutom att vara sjuk på sommarlovet är SKIT!
ååh, önskar bara att det försvinner snabbt!
orkar inte det här :(

jaja, nu ska jag inte sitta mer och klaga på livet, så vi kanske hörs senare, om jag överlever :P
PUSS!



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0