Update

Nemen tjeenare!
Idag så åkte ja till skolan runt elva, väntade på Linn som hade varit på karolinska och fått sin tandställning.
Så vi kom lagom till att kalaset var slut, (med klassen)
Men vi gick dit för att kolla ändå, och då blev man kramad av några, och det kändes så jävla bra. Att veta att dom bryr sig. Sen gick jag till mitt skåp och plockade ur det, lämnade en bok på biblioteket och gick sedan med Linn till IP, där fotbollsmatchen var, lärarna mot niorna. Fast jag har ingen aning om vilka som vann för jag och Linn gick ganska så tidigt därifrån, så jävla booring!
Sen gick vi hem till Linn, chillade lite, sen ut med Rozzo (henns hund), och efter det åkte vi till skanstull.
Satte oss på donken och chillade, pratade om allt som kom på våra tankar.
Så himla skönt att kunna prata med någon som bryr och förstår.
Ärligt talat så satt vi där i 4 timmar :$
Vi låter som mongon men vafan, de är som om vi skulle sitta på ett café, så(!)

Menmen, imorgon är det fredag, och det betyder att det är skolavslutning!!!
Så j*vla nice!
Ska åka hem till Linn rätt tidigt imorrn bitti, typ ta bussen halv åtta.Så kommer ja till henne runt tjugo i nio.
nice nice!
Så hinner jag fixa mig utan att stressa liksom :) + att man får va med sin bästa vän samtidigt.

Jag har inte sådär asa mycket mer att skriva men tycker att ja skrivit rätt mycket ändå :P

Men jag kommer nog uppdatera imorgon, vilken tid det blir har jag ingen aning om.
Men vi hörs iallafall! :D
Puss och Kram!! :D




Underbaraste Linn<3

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0