Tisdag

Hej alla, jag vet att det var väldigt länge sen ja skrev, de står ju i det förra inlägget att jag skulle skriva samma dag....fast de blev inte så :P

Anyway,  min dag idag har varit underbaaar :D
Träffade mormor och morfar kl 11 i gamla stan, vi gick till De svarta fåren och åt lunch, jättegod mat :)
Sen skulle mormor tillbaka till jobbet så vi följde med henne dit, fick även se hur de såg ut där inne :)

Sen gick jag och morfar vidare, han visade mig runt i gamla stan,(han och min mamma bodde där förut)  och det var faktiskt väldigt intressant :) 
Efter ett tag va vi tvugna att sätta oss ner ett tag, och där satt vi och pratade vääldigt länge, om allt möjligt.
Sen gick vi och tog en fika på Stockholms stadsmission, och där såg jag Noah också, antar att han praoar där..?

Aja sen åkte vi till mammas jobb och efter ett tag åkte morfar hem.
så nu sitter jag på mammas jobb och gör inte speciellt mycket men....=)

Vad har ni gjort idag? :D




Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0