Telefoner...

Jag såg nyss när en tjej tappade sin iphone i marken o skärmen sprack o hela skiten, o de fick mig att tänka på alla telefoner som jag tappat...hömhöm..nu räknar vi bort alla gånger ja tappat dom i marken, för de kan ja inte ens räkna xD
En i toaletten- den funkade efter.
En i en snigelhink- den var helt död efter som ni kanske förstog...haha aa de va lyckat.
Telefonen efter snigel luren så hade ja haft den i typ 2 dagar å då tappar ja den i vitlökssås...den funkade efter, men man hörde inte så bra när man pratade i telefon...
Sen fick jag min absoluta ÄLSKLING... Men den tappade jag så att 3:an knappen sluta funka, o hur är de tänkt att man ska kunna Messa utan en 3a? Tänk er själva liksom...så aa den ligger hemma o dammar ihop xD
O eftersom inte den funkade så fick jag låna mammas telefon (en likadan som ja tappade i snigelhinken)
Och nu har jag en iphone, som jag äääälskar. Tyck att ja e en tönt men den är fan bäst asså!
Yesyes...såhär blir de när man sitter o väntar på tuben, tråkiga inlägg helt enkelt :D
Aa men nu ska ja inte skriva mer fan xD
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0