Älskar dej <3

1 år och 11 månader med Joakim idag!
Herregud vad tiden går fort alltså, helt sjukt :S

Dagen har varit riktigt bra, började med att jag vaknade upp breve min finis, och fick massa pussar osådär :)
Sen skulle han till ICA och lämna ett brev på posten, så aa ja låg kvar i sängen och väntade på honom, men efter ett tag så började jag undra vart han tog vägen liksom, det tog väldigt lång tid, så ja messade och frågade vart han var, och han sa att han snart var tillbaks igen, så aa det var bara att vänta.
Oså kommer han hem, och sticker in huvet och säger att han kommer snart, och att jag ska blunda hela tiden, jag ba ooookej, vad nu?   menmen jag gör som han säger, och efter en liten liten stund så sitter han på sängkanten med en röd ros i handen, och säger "Grattis på 1 år och 11 månader älskling"   asså, jag trodde jag skulle dö, så sööööt! (A)
Sen under dagen gick vi ut och fotade, som jag äääälskar :)
aa, sen bakade Mamma Mia några asballa muffins, och sen åt vi, och senare på kvällen kollade vi på fångarna och tände ljus och åt morötter och doppade i dip :)  riktigt mysigt :)
och aa, nu har ja inte så mycket mer att skriva :)
Ha det bra!

Bilder från dagen:





Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Din älskling <33333333333

fett söööt<3333333333333

2011-10-04 @ 06:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0