Sjukling...

Fan asså, igår mådde jag bra, men på kvällen så vart de kaos.
Jag frös skit mycket men hade varma kläder på mej osv osv, hade jätte ont i ögonen, öronen, hade feber, och allting va typ 2 sekunder efter. As drygt, så jag tog en alvedon och la mej i sängen, o pratade med joakim, sen somnade jag.
Jag vaknade inte en enda gång på hela natten, men ba WOW! asså verkligen WOW!
Men aa, de är lite bättre idag men inte helt ok, så jag stannade hemma.

SÅ nu sitter jag och äter pepparkakor och kollar runt lite på datan och chattar med älsklingen<3

hörs senare :)


Gillar att fota levande ljus, vet inte riktigt varför, men det är så fint bara.
Den här bilden tog ja typ förra veckan :)


o en bild på mej ofc ;)


Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0