Tisdag you knöw.

Hej ^^
Sitter just nu och gör iiingenting, men ska snart dra till tunnelbanan, för att åka till skolan, YEEEEY!! (inte...)
Menmen, idag efter skolan ska jag iaf hem till Linn :) och så ska jag sova däär, så vi kommer väl sitta uppe rätt länge som vanligt (även om man säger att nej men ikväll lägger vi oss 10-11) inte så smart kanske för dagen efter är man helt död i skolan xD
MEN! vem fan bryr sej,?

Aja,nuuuuuu ska ja bara packa klart det allra sista,sen ska jag gå.
Btw, min väska väger bly :(
Någon snäll liten människa där ute som har lust att bära den åt mej?? :D ingen?? nej trodde väl det :'(

Nej men-.- , ha en bra dag!




Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Din älskling <33333333333

nice boooobies <3333333333333333333

2011-10-04 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0