Torsdag!

Hej alla!
Ingen skola idag, så jag har bara varit hemma hela dagen.
Och jag har städat, (kommer bilder på det!)
Har duschat, fixat och ordnat, och nu sitter jag här i mina favortiiiiit kläder, hahaha :D
Lyssnar på musik och bara tar det lugnt.
Fryser gör jag också :/ men ja får väl skylle mig själv eftersom jag har haft öppet fönster i över 3 timmar nu,hehe :)
Men nuuu ska ja lägga in bilderna och så hörs vi nog senare!
Kram




4 saker i mitt rum som gör det lite mer "jag" Tyck vad ni vill :)


Och min outfit! Fint va?! :D


Tove stryke-white light moment

Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Feliciia :))

jag finns där :D! på väggen yeey

2011-10-21 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0