Dom som var där, förstår kanske (?) vad jag menar med det här inlägget.

I år tänker jag vara trevlig och snäll mot dom som är det mot mig, dom som inte är det, nej men förvänta er inte att jag tänker va snäll och trevlig mot er heller?
I år tänker jag inte vara lugn och hålla mina ord inne, utan i år, om ni retar upp mej så ta konsekvensen (?)
Om ni ens gör det minsta lilla ont på mig, förvänta er inte att jag är som förra året, nejnejnej!

Jag tänker inte låta er trycka ner mej i år som ni gjorde förra året, förra året var jag svagare än svagast.
Men nu, nu är jag jävligt stark i jämförelse!

Och visst, ta det här som ett hot eller vafan som helst, men jag bryr mej inte? =)



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0