fittjävlaskithorcpliv!

Orkar inte mer nu.
Ingen fattar nånting överhuvudtaget.
folk säger att "jag förstår.." men dom förstår ingenting mer än att det är jobbigt.
Det är mer än jobbigt, det är förjävligt.
Men ingen ser det, varför?
Jag önska bara att alla kunde fatta, att alla kunde inse vad som faktiskt är jobbigt.
Folk kan reta upp mej till 100, och sen undrar dom varför jag är sur (?)
Uppenbart ?!

Jag orkar inte längre gå runt och låtsas vara glad, men ändå gör jag det.
Jag orkar ingenting.

Jag är alldeles för trött för varje dag och för att hinna med att tänka,fundera,gråta, eller bara vila.
Alltid är det nånting man gör, och man måste sova tidigt för att orka gå upp 5-6 på morgonen.
Och folk funderar på varför jag är sur...?

Jag orkar inte, fatta!
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0