den finaste vännen man kan ha. <3

Jag saknar dig, extremt mycket.
Det gör så jävla ont.
Du är det där lilla extra som behövs i mitt liv för att jag ska må bra.
Förut när du var i mitt liv, när du var min vardag så mådde jag bra.
Även när jag mådde dåligt så mådde jag samtidigt bra för jag visste att du fanns där, alltid, hela tiden.
Ingen kunde ta dig ifrån mig, och jag var så glad över att du var min.
Du var alltid glad, fick en alltid att le, oavsett.

När jag var ledsen gick jag till dig, och det kändes alltid som att du förstog mig på nått vis.
När jag var glad, så sken du upp och busade.
När jag var sjuk, kom du och pussade på mig, ville vara nära, du brydde dig.

Jag saknar tiden då du var min, min allra bästa vän.

Visst jag kan säkert åka och hälsa på dej, men det är inte samma sak längre.

Det var Jag som skulle få dig att gå snällt i kopplet varje dag.
Det var Jag som skulle få dig att förstå skillnaden mellan stanna och varsågod.
Det var Jag som skulle få byta ut dina halsband när dom blivit för små...
ingen annan....du var min bara min.
Min allra finaste ägodel...

Savo min bebis, jag skulle göra vad som helst för att få ha dej nära mig varje dag, precis som förut...
Jag älskar dig så otroligt mycket och kommer alltid att göra.

<3
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0