utan dig kommer jag aldrig klara mig

Det finns så jävla mycket jag vill säga till dej.
Men jag backar hellre, för jag pallar inte bråk.
Pallar inte bråka med dej, men hur vi än gör så är de ändå bråk,
pratar vi inte = bråk
pratar vi = bråk
Spelar ingen roll.
Jag orkar inte bråka med den del som ja har kvar, den del som ja hade 2 utav en gång i tiden.
Jag går varje jävla dag å väntar på att de som hände honom ska hända dig.
Jag är så jävla rädd för det.
Men jag vill inte tänka så, jag vill inte att de ska hända dej,men ja vet mycket väl att när dagen väl kommer så går det inte att blunda för det mer, det har jag lärt mig.  Den hårda vägen.
Den dagen, då kommer jag ångra mej så jävla mycket att jag inte valde att vara hemma istället för att vara borta hela tiden, kommer ångra att jag är en Fitta rent utav mot dig, du som bara vill mig väl och har gjort vafan som helst för mig å för att ja ska må bra.
Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0