<3

Jag vet inte hur jag ska göra för att bevisa.
Jag vill visa dig hur mycket du betyder, jag vill visa dig att allt jag säger till dig är sant och att jag aldrig skulle ljuga för dig. 
Jag gör allt för dig, släpper allt jag gör, för att läsa sms, svara när du ringer, eller träffa dig.
Vad som helst, jag gör allt.
Men jag blir ledsen när jag aldrig får chansen att visa att jag behöver dig.
Du förstår nog inte hur mycket jag behöver dig i mitt liv, jag kan förklara för dig om du vill.
Men jag vet inte ens om du vill veta. 
Jag vet inte vad du vill, för du säger inte.
Därför backar jag lite, borde jag det?
Jag har ingen aning.
Och det är skit jobbigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0