jag avlider, fan va pinsamt.

Om jag någonsin kommer se dig med en annan tjej så kommer jag inte skratta för jag är glad för din skull.
Jag kommer skratta för att det finns fler tjejer än jag som går på ditt jävla snack.
Dom kommer förstå det snart, och då är det kört :)
Jag kan verkligen se framför mig vad exakt du skriver för att få tjejerna på fall, kan höra dig säga massa söta saker, som du egentligen inte menar för fem jävla öre.
Du tar verkligen första bästa som går att försöka med.
Haha jag kan inte göra annat än att skratta åt dig, idiot :)
Du är så jävla patetiskt och läskigt pinsam.
Fyfan x'D det är så synd om dej.
 
HAHAHAHA.
 
 
Emelie Cecilia Edlund.
-Du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0