människor!

Måste ba...
Alla dessa människor som sitter och skriver "fest ikväll" eller skriver nån jävla novell om hur jävla full man var på senaste festen.
 
Min första tanke, K?
Min andra tanke, och vem i helvete bryr sig?
 
De enda personerna som bryr sig om att du varit skit full å legat runt med halva Sverige är nog bara dina föräldrar.
Vi andra tycker mer eller mindre bara synd om dig.
Visst det är säkert jätte roligt med uppmärksamhet, men be om den på rätt sätt isåfall.
 
Likadant med tjejer som lägger upp bilder, i underkläder eller så lite kläder som möjligt.
Putar med både läppar tuttar å rumpa liksom...VAD är nice med det? Det ser fan bara billigt ut :S
Och jag bara älskar när tjejer lägger upp en bild å visar iprincip Allting, å sen undrar dom varför killar BARA är ute efter sex å bara är idioter?
Jadu lilla gumman om du tar å vaknar lite å ser vad du lägger upp för bilder så är inte det så märkligt egentligen!
 
Fan är det med folk egentligen?
De är liksom logiskt allting men ni verkar ha svårt att förstå sånt?
 
Men vafan vet väl jag? Jag kanske bara framstår som en surfitta och är bitter som fan, men så är det inte.
Jag tycker bara jävligt synd om folk som inte förstår sånt eller förstår att man kan be om uppmärksamhet på rätt sätt.
 
Sen en sista sak... alla ni som använder ordet YOLO.
YOLO är inte att festa och supa dej skit full.
YOLO är heller inte att ta droger.
YOLO är heller inte att ligga runt.
YOLO är inte heller att baxa saker.
Kan ni förstå innebörden utav ordet innan ni använder det`?
"You only live once" - du lever bara en gång.
Låter de inte rätt knas å säga då "söp mej full som fan igår men vad gör det då? "du lever bara en gång" jaow!
 
Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0