Bara måste skriva de här..

Jag förstår inte vad grejen är med att skryta om saker som är totalt onödiga?
Typ "åh jag älskar att festa, festar så fort jag får chansen" man ba....okej! Kul för dig ? And who the fuck cares!? Bara för man börjar dricka ska man börja skryta om det då? Tycker seriöst inte det är speciellt intressant? Ingen jävel tycker det? Vill jag veta om du festar så frågar jag väl?
Visst man kan tycka de e aaaaas ballt, men sitt inte å försök skapa en bild av dig själv som inte stämmer.
Eller "jag har blivit av med oskulden" å skryter om det med, Ah men gulligt, fan jag vill inte veta? Vad vill du folk ska säga? "va de najs?" eller vill du att folk ska tro att du e stor nu å faktiskt as cool? Nej fan vad jag stör mig på folk som håller på sådär. Eller folk som tar bilder typ halv nakna, putar med bröst, rumpa å läppar å gör allt för att se sexig ut, men om ni bara visste hur billiga å failade ni ser ut när ni gör så. Helt sjukt. Å sen undrar ni varför alla killar är idioter å bara ute efter sex, ja men undra varför! Fan har ni tappat hjärnan med Eller spelar ni bara dumma?
Fan tänk två steg längre innan ni gör saker..Uh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0