falska idioter...

Det spelar ingen roll vad jag säger, tycker, eller vill.
Alla gör ändå som dom vill.
Finns det någon slags respekt nånstans?
Finns det någon som kan tänka ett-två steg längre än vad dom själv vill och tycker?
Jag är en människa, ingen super emelie som klarar att ta emot vafan som helst.
Jag har också känslor, någon som missat det?
Jag har tillräckligt med problem och jag behöver fan inte flera.
 
Så, från och med nu ska jag göra mig av med alla idioter som kretsar runt omkring mig.
För jag behöver dom verkligen inte.
Och dom själva behöver inse att dom är totalt sneknullade och hjärndöda.
Yes, kalla det vad ni vill och klaga gärna på mitt språk, men jag bryr mig inte :)
 
Någonting jag lärt mig iaf den sista tiden är, lite förfan inte på någon.
Det är sååååå otroligt många falska människor du öppnar upp dej för och låter dom veta det allra känsligaste om dig, dom säger att du kan lita på dom, att dom finns där.
Men ojdå, en dag lite random sådär så ska dom börja fitta sig och dra sig ur och påstå att dom aldrig funnits där (?) vad är det för jävla påhitt,hörru Emelie "du är en patetiskt människa hoppas du vet det!"  ja jo men tjena på dej också, VAD FAN ÄR INTE DU DÅ? :S
Folk har extremt svårt att se sig själva i de här problemen. Det är aldrig deras fel, för dom skulle aldrig göra något fel, allt är ditt eget fel. och det ska du ha Väldigt klart för dig.
 
Det allra värsta är att jag kan inte göra något åt de här. Förutom att bli arg.
Eftersom människor är så extremt konflikträdda så blir det väldigt svårt.
 
Ja och nu ska jag sluta skriva för annars kommer det massa andra grejer som inte ni ska veta :)
men ha det bra dårå liksom, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0