jag önskar att jag var perfekt.

Jag vet inte vad jag vore utan dig i mitt liv.
Jag vore fan ingenting utan dig.
Du är så jävla viktig för mig.
Jag kommer aldrig släppa taget om dig,
Jag kommer alltid finnas där för dig.
Helt utan att överdriva, jag gör allt för dig.
Du vet att jag alltid finns där, du vet att jag vill göra allt för att få dig att må bra.
Du vet att du kan alltid komma hit om du känner att du inte orkar med hemma eller vad som helst.
Jag lovar att jag gör allt jag kan för att få dig att må bra, att orka med allting som är jobbigt.
 
Jag är verkligen inte bäst på allt, absolut inte.
Jag vet inte allt, jag vet inte mycket.
Men jag vet att jag älskar dig, och det är vet viktigaste.
 
Jag önskar jag kunde ge dig allt du vill ha, jag önskar att jag kunde det.
 
 
 
Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0