japp!

det är rätt mycket saker just nu som snurrar.
Rätt sjukt hur mycket idioter man lever med egentligen, folk som sårar och sviker och verkligen är riktiga as.
Helt sjukt när man inser att dom bara pratat med en när dom behövt något men aldrig gett något tillbaka.

Känslan när man saknar någon så extremt mycket så det gör ont, när man inte vet vart man ska ta vägen eller vad man ska göra, det enda man har på tankarna är just den personen, precis så är det nu.
Jag vill inget hellre än att bara ha dej nära, å det skulle göra att jag mådde så extremt bra.

Eller när vissa människor får en att må så jävla bra, sådär bra så man bara älskar allting!

Känslan av att känna att man kommit loss från en bubbla man levt inuti i ett långt tag, och äntligen släppt taget, den känslan är obeskrivlig! när man inser att man levt med as, och när man märker att det faktiskt finns folk som bara vill ens bästa och som skulle göra vad som helst för att visa det. DET, är en befrielse.
Jag har under en lång tid gått runt och trott att jag bara var något i En persons ögon, så ja höll mig till ett säkert kort.

Och nu är det sommarlov, vilket är otroligt skönt. Och också en befrielse, för då vet jag att det är OKEJ att vara hemma för man mår dåligt. På sommarlovet kan man göra saker man tycker är roligt och som man mår bra utav.
Jag vägrar har tråkigt den här sommaren, jag ska ha så extremt roligt!
Det har nu gått 4 dagar, och jag är redan irriterad över att jag kommit hem för tidigt varje natt, jag har kommit hem mellan 1 å 3 varje natt ungefär, vilket ja tycker suger.
vill kunna va ute hela nätterna långa, men vilket är rätt svårt när det inte finns så mycket att göra heller....hittils har jag varit ute varje dag, å varit med bäste vän å andra vänner.
Jag har haft det jävligt bra ändå.
Chillat, haft kul, träffat gamla vänner som man tagit upp kontakten med igen som var de typ bästa jag gjort på länge!  redan lyckats bli typ hatad av folk från andra ställen utan att dom ens vet mitt namn, men det är ju som vanligt :) det är bara tuta å köra helt enkelt, hur svårt kan det vara? inte alls faktikst..
Så jag måste säga att jag tycker väldigt synd om folk som bara sitter inne på sommarlovet, asså det är det värsta ni kan göra, UT MED ER!
finns sååå mycket roliga saker att göra.

Har även insett att tuggummi är de allra bästa som finns, asså de är verkligen åzum å funkar till ALLT.
är du trött, tuggummi
har du tråkigt, tuggummi
är du arg, tuggummi
är du glad, tuggummi
är du uttråkad, tuggummi
är du hungrig eller törstig, tuggummi
alltså helt åzum.

Det enda som ja tycker e lite jobbigt med sommaren är att jag går och lägger mej när det är ljust, vaknar när det är ljust, och är ute när de är ljust, men åker hem när det är kolsvart. man ba.....oh yeah!

ahja, okej nu ska ja sluta babbla om konstiga saker, men var ba tvungen att skriva av mej allting :)
å ingen tvingar er till att läsa sååååå tare chill liksom :D

pussssss



Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0