någon som håller med?

Något som är väldigt knasigt med vissa människor, eller aa alla människor?
Det är att man gör ett fel, och sen säger man förlåt och iprincip står på sina bara knän och ber om ursäkt.
Man tar emot ursäkten och säger "det är lugnt...men bara du inte gör om det igen!" och personen i fråga lovar att aldrig mer göra om saken.
Sen går det en tid, och man börjar fundera, tänka, fråga, oroa sig, rota, hitta saker, sen är det kaos.
Då har personen i fråga gjort om samma sak igen!
Hur arg blir man inte då?
Och jag som person vill alltid ha en diskussion eller en jävligt bra förklaring till varför den gjorde så.
Man känner sig bara så jävla blåst och lurad.
Man orkar inte bråka egentligen men man har inget val när man kommer dit.
Jag har så extremt mycket mer jag vill skriva, men jag väljer att inte göra det för det handlar för mycket om mitt privat liv. Och jag känner att de är för många människor som läser min blogg som inte ska veta alls vad allt handlar om.

Men jag var tvungen att skriva en liten del iallafall, bara få ur mej lite.

Peace out!



Emelie Edlund.
-Du kommer ihåg det.


Kommentarer
Postat av: mams

<3

2012-03-27 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0