skriver av mig.

Jag hatar att bli sviken.
Jag hatar att bli sårad.
Jag hatar att bli arg och ledsen.
Jag hatar att bli knäckt på mitten.

Jag hatar att höra ordet "förlåt"
Förlåt betyder ingenting om man gör om det igen.
Falska människor är det värsta som finns.
Man går på deras snälla små ursäkter, man gör det.
Man vill inte tro på att det faktiskt är sådär det är.
Men ingenting kan ta ifrån oss verkligheten.
det går inte.

Folk  ljuger iprincip hela tiden.
Om seriösa och viktiga saker.

Hur fan ska man kunna lita på människor som ljuger?
Hur i helvete ska man kunna tro på deras ord när hälften inte är sant?

Ni får tycka vad ni vill, men jag skriver det här för att jag vill, inte för att trycka ner någon.
Jag skriver det bara lite random för att få ur mej saker jag tycker.
Sen är det upp till er om ni vill läsa eller ej, men det här är min blogg och jag skriver vad jag vill i den.
det behöver inte ha hänt något just nu bara för jag skriver det, och just nu har det inte hänt nått, jag ville bara skiva det.


Emelie Edlund.
-du kommer ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0